" Η Διαφήμιση "

Γνωριμία με τη Διαφήμιση, δημιουργία αφίσας, τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής Διαφήμισης.



Η ομάδα της τάξης!

Τα παιδιά που συμμετέχουν στις δραστηριότητες είναι: 

  • Στο πρώτο σκαλί: Ο Μάνος, η Κατερίνα, ο Κωνσταντίνος Γ. , ο Νεκτάριος, ο Κωνσταντίνος Π. και ο Θανάσης.


  • Στο δεύτερο σκαλί: η Σταυρούλα, η Νεφέλη, η Ιβόνη, ο Ντόναλτ, η Αναστασία και η Γεωργία (Ζέτα).


  • Στο τρίτο σκαλί: η Αργυρή, η Μιχαέλα, η Αγγελική, η Θεοφανία, ο Γκιόργκι και ο Στέφανος.



Το Συμβόλαιο της τάξης μας

Αφού συζητήσαμε πώς θα δουλέψουμε, διαμορφώσαμε τους κανόνες και τους υπέγραψαν ΟΛΑ τα παιδιά στο "Συμβόλαιο" της Τάξης μας!


Οι ομάδες συνεργασίας

Μετά από συζήτηση σχηματίστηκαν οι ομάδες που θα δουλέψουν στις δραστηριότητες! Υπάρχει μια απόκλιση ως προς τον στόχο να είναι ισοπληθείς, αλλά δεν ήθελα να επέμβω στις επιλογές τους. Στην πορεία μπορεί να γίνει κάποια μετακίνηση παιδιού σε κάποια άλλη ομάδα, αν κριθεί αναγκαίο.



Η Θεωρία του Εργαστηρίου

Συζήτηση στην τάξη για τον σκοπό αυτού του Εργαστηρίου, τη Διαφήμιση -τα είδη και τα χαρακτηριστικά τους. (Θα προστεθούν αναλυτικά όλα τα βήματα που θα ακολουθήσουμε, αργότερα!)




Τα Θετικά και Αρνητικά των διαφημίσεων!


ΘΕΤΙΚΑ

  1. Η διαφήμιση ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τα υπάρχοντα προϊόντα, τις ιδιότητές τους και τις τιμές τους.
  2. Τονώνει την οικονομία μιας χώρας και οδηγεί στην αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων.
  3. Ευνοεί τον ανταγωνισμό των επιχειρήσεων με αποτέλεσμα τη βελτίωση των προϊόντων.
  4. Μέσω της διαφήμισης γνωστοποιούνται παραστάσεις, εκθέσεις, συναυλίες και πολιτιστικές εκδηλώσεις.
  5. Συμβάλλει στη μείωση της ανεργίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και νέων επαγγελμάτων.
  6. Βελτιώνει το επίπεδο ζωής των ανθρώπων, αφού παρέχει στην αγορά καινούργια και πρωτοποριακά προϊόντα, που όχι μόνο καλύπτουν τις βασικές τους ανάγκες, αλλά, επιπλέον διευκολύνουν και απλοποιούν τη ζωή τους.

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

  1. Η διαφήμιση προβάλλει αρνητικά πρότυπα ζωής και αξίες που επηρεάζουν την προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής του ατόμου.
  2. Αιχμαλωτίζει τη σκέψη και νεκρώνει την κρίση του καταναλωτή. Η ελευθερία της βούλησης του ατόμου παραγκωνίζεται και ο καταναλωτής παρασύρεται από τα διαφημιστικά μηνύματα.
  3. Προωθεί την πολιτική προπαγάνδα.
  4. Προωθεί την ψευδαίσθηση, πως όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν με την κατανάλωση συγκεκριμένων προϊόντων.

Τα  είδη  της  Διαφήμισης


1. Η ΑΦΙΣΑ



Θυμηθήκαμε το σχετικό μάθημα που κάναμε στη Β΄ τάξη από το βιβλίο του μαθητή με τις αντίστοιχες εργασίες.



2. Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



3. Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ


Φύλλο Εργασίας 1

Προβάλλονται διαφημίσεις και γίνεται εντοπισμός όλων των στοιχείων τους: 

  1. Ποιο προϊόν διαφημίζεται;
  2. Σε ποιους απευθύνεται η διαφήμιση;
  3. Ποιους τρόπους χρησιμοποιεί η διαφήμιση για να δείξει το προϊόν;
  4. Ποιο είναι το σλόγκαν και το λογότυπο της διαφήμισης (αν υπάρχει);
  5. Υπάρχει μουσική; Τι είδους;

Φύλλο Εργασίας 2

Προβάλλονται διαφημίσεις και γίνεται ταξινόμησή τους ανάλογα με τους στόχους τους:

  1. Πληροφόρηση
  2. Πειθώ
  3. Υπενθύμιση

Φύλλο Εργασίας 3


© 2023 Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε
Χρησιμοποιούμε τα cookies για να εξασφαλίσουμε την σωστή λειτουργία και ασφάλεια των ιστοσελίδων μας και για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης.

Προχωρημένες ρυθμίσεις

Μπορείτε να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις σας για τα cookies εδώ. Ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε τις παρακάτω κατηγορίες και αποθηκεύστε τις επιλογές σας.